Til info: Templates velges når man starter et nytt prosjekt via sitt EGET Team og workspace. Det er veldig viktig at man IKKE åpner templaten og begynner å redigere denne direkte fra TEMPLATE-området i Vev.

Denne seksjonen fjernes deretter.

Beach, Sky, Ocean, Beauty, Sea, Water

LOKAL EKSPERT: Marthe Stenberg er innholdsprodusent på Innlandet.

Annonsørinnhold fra

Logo, Font, Text

Derfor fungerer lokale historier best

Amedia, Norges største lokalavis-konsern, tar unike grep for å møte den økende etterspørselen etter lokaltilpasset innholdsmarkedsføring.

Stadig flere bedrifter og organisasjoner forstår hvor viktig lokal historiefortelling er i moderne markedsføring.

Næringsdrivende med ambisjoner om å ta en posisjon i et tøft marked, skape gode kunderelasjoner og tillit hos forbrukere, har skjønt at god, nær og troverdig innholdsmarkedsføring er et viktig verktøy for å få det til.

Amedia tar konsekvensen av den økte etterspørselen, og tar et grep som er unikt innenfor innholdsmarkedsføring i Norge: Amedia Innholdsbyrå satser på lokale innholdsprodusenter med journalistkompetanse på plass over hele landet.

- Det beste med denne jobben er å få treffe så mange forskjellige mennesker som alle har en eller annen historie å fortelle, sier Marthe Stenberg, innholdsprodusent på Innlandet.

"

Innlandet er i full vekst, og det er så utrolig gledelig å se at både små og mellomstore selskaper lykkes.

Gledelig å se Innlandet i vekst

Marthe elsker konserter, stand-up, å henge med familie og venner og er lidenskapelig Liverpool-supporter. Hun har til og med en tatovering av favorittlaget. Marthe er fra Hamar, er halvt totning og mener selvfølgelig at ingenting slår utsikten mot Mjøsa - enten det er over ei båtripe eller fra en topptur med fritt utsyn.

- Innlandet er i full vekst, og det er så utrolig gledelig å se at både små og mellomstore selskaper lykkes. Jeg opplever også at folk som bor her bruker regionen mer og mer. Også håper jeg at vi i Amedia Innholdsbyrå kan være med å bidra til dette ved å fortelle historiene til de forskjellige bedriftene rundt om i regionen, sier Marthe.

Godt innhold, ekte historier med ekte mennesker i hovedrollen, påvirker forbrukere på en helt annen måte enn tradisjonell reklame er i stand til.

Den gode, nære historien er relevant og engasjerende, og ingen er bedre i stand til å fortelle disse kommersielle historiene enn lokale innholdsprodusenter som kjenner regionene sine bedre enn bukselomma si.

- Grepet med lokale innholdsprodusenter gjør at Amedia Innholdsbyrå kan betjene både lokalt næringsliv, men også store nasjonale aktører som vil fortelle historier fra alle de fantastiske landsdelene i Norge, sier Sara Narvhus Oksdøl, daglig leder i Amedia Innholdsbyrå.

Standing, Snapshot, Fashion
  • Ta kontakt med Marthe for en uforpliktende prat om ditt behov for markedsføring:

  • E-post: marthe.stenberg@amedia.no

  • Telefon: 907 63 038

  • Les mer på våre hjemmesider


Logo, Font, Text

KONTAKT OSS:


Stor tillit til norske aviser

Den økte etterspørselen gjør at Amedia Innholdsbyrå styrer mot en omsetning på 85 millioner kroner i år.

Lokalavisene til Amedia er godt egnet for distribusjon av innholdsmarkedsføring. Nye undersøkelser viser at folk har stor tillit til norske aviser.

Redningsselskapet er en av mange kunder som har benyttet seg av den unike lokale kompetansen til Amedia Innholdsbyrå (tidligere Spray).

- Redningsselskapet hadde en idé til en kampanje for å rekruttere frivillige til våre sjøredningskorps. Kampanjen krevde hyperlokale filmer, budskap og intervjuer over hele landet. Dette ønsket vi å få gjort raskt, rimelig og uten en eneste reise. Amedia Innholdsbyrå tok utfordringen og løste den på en fantastisk måte. Den innsatsen og engasjementet er med på å gjøre oss i stand til å berge liv og verdier. Takk for en enestående jobb med å sikre oss nye frivillige, sier Hasse Lindmo, direktør for kommunikasjon og bærekraft i Redningsselskapet.

LES MER

Bli med på ultralyd hos Volvat